Planer

Vi har börjat planera lite för året jag och Björn. För det första så fyller vi båda 30 år vilket inte känns sådär otroligt märkvärdigt… men! Vi ska troligtvis ta en resa till hösten till ett varmt ställe och bo riktigt lyxigt. Det ska bli så mysigt att åka iväg som en liten familj och jag ser hur Arwen sitter där i sanden och kastar sand på mig. :) Personligen har jag aldrig sett det som ett hinder med att ha barn och att resa. Visst måste man anpassa resmålen lite första åren men vad gör det? Huvudsaken är att man får koppla av, suga åt sig av lite främmande kultur och vara med sina nära och kära. Så i år blir det nåt varmt land som är ganska nära eftersom vi inte gärna sätter oss på ett 13-timmarsflyg med en bebis. :) När Arwen blir större bär det dock av till USA, Japan och Maldiverna om jag får bestämma. Hittade nyss ett undervattenshotell i Maldiverna som jag INTE vill bo på men det var rätt häftigt. Jag skulle förmodligen får panik och bajsa ner mig i ett sånt hotell… HATAR djupa vatten och har otrolig respekt för havens alla djur. Det läskigaste jag kan tänka mig är om en hammarhaj skulle dyka upp… Dom tillhör ibland mina största fobier. Mest för att dom ser ut som simmande yxor med misstänksamma sillögon.

ConradMaldivesUnderwaterSuite-650x432

Det tog verkligen emot att lägga upp denna bild men här får ni!

Hammerhead

Nästa år och nästa vinter så blir förhoppningsvis vårt bröllop av! Ett enkelt, snövitt bröllop men nära och kära drömmer jag om. Jag vet temat redan då jag tagit inspiration av min bröllopsklänning som jag köpte för ett par år sen. :D Det kommer att bli sååå vackert! :)

Och flytten då såklart som förhoppningsvis sker ganska snart. Vi vill helt klart bo mindre eftersom vi inte utnyttjar husets ytor till fullo… För mig känns det som slöseri när det faktiskt finns människor som skulle kunna njuta av det här fina huset till fullo. Sedan funderar vi starkt på att flytta utomlands någon gång i framtiden och då känns det enklare att bara ha en lägenhet att lägga fokus på och göra riktigt fin! :D

Dax att byta en bajsblöja!

Kommentera!

