Farmor och farfar

I morse då vi vaknade upptäckte jag nåt fantastiskt! Mitt linne var dyngsurt av bröstmjölk! :) Detta innebar att Arwen sovit flera sammanhängande timmar. 4,5 för att vara exakt… Så skönt att få sova så många timmar i sträck. Hon åt alltså bara en gång i natt. Snart kanske man får en hel natts sömn? Som sojagrädde på moset så tog Björn med sig Arwen ner efter morgonmålet och jag fick sova vidare i 2 timmar… det kallar jag kärlek! :D

Runt lunch idag bar det av till Arwens farmor och farfar för att äta lunch. Arwen fick ha på sig sin nya overall som är i strl 68 (!!) Den är liite stor men den såg så gosig ut och overallen hon har i 62 känns lite tight. ;)

image

Så här på kvällen har björn bakat bärpaj. Inget slår hans pajer!! Mina smakar skit jämfört med hans och jag har jobbat på cafe’er i flera år. :P

image

Mmmm…

I morgon blir det lite städning här hemma… Det blir visst en extravisning på huset på tisdag. :D

One thought on “Farmor och farfar

Kommentera!

