Family

Igår firade vi ju Elles 30-årsdag. Eller ja, den första. Det blir en större fest senare i vår. Jag är ju vanligtvis aldrig sjuk men igår fick jag ont i magen… typ som vid magsjuka. Jag lade mig ner och vilade nån timme och det kändes lite bättre så vi åkte på festen ändå. Så här i efterhand tror jag att det bottnar i att jag varit väldigt stressad över visningar av vårt hus i kombination med att hitta en bra lägenhet till oss. Idag mår jag bra igen så det var ju knappast något allvarligt iaf. :)

Väl på festen var det jättetrevligt med god mat och härliga människor! :) Elle verkade glad och likaså alla på festen. Efteråt gick dom vidare ned på stan för att dricka goda drinkar och jag var helt slut så vi åkte hem. Arwen var jätteglad då vi väl kom hem trots att hon sovit sammanlagt i typ en kvart under hela kvällen! :) Det resulterade i att jag fick sova 6,5 timmar i sträck vilket var uuuuuuuuuunderbart! :) Mina bröst höll däremot på att sprängas eftersom det aldrig gått så länge mellan två matningar. När hon ätit morgonmålet så somnade vi om till kl 9. Så skönt!

image

I morgon är det måndag igen.. och Björn måste jobba :( Älskar helgerna då vi får vara tillsammans… Men denna vecka kommer nog att gå fort. Vi har en massa visningar att gå på! :)

Kommentera!

