Yes vi vann!

… budgivningen! :)

Det var högt tryck på lägenheten som vi ville ha men vi vann budgivningen till slut. :) En superfin 4’a i vackra Granlo (där alla vill bo tydligen), 96,5 kvm stor och med mitt drömkök. Jag tror knappt att det är sant! :) Superbra läge också. Nära stan men ändå inte, nära till vc, dagis, lekpark och fantastiska stråk för att gå och jogga. Men bäst av allt! Nära till Elle och hennes familj!! ;) Det var svårt att hitta nåt som skulle mäta sig med våra krav men när vi kikade på denna så kändes det så rätt i magen. Lägenheten kändes som en riktig fristad och passar oss perfekt! :) Här ska min dotter få växa upp… åh, vad mysigt det kommer bli. Lägenheten har även en walk-in closet! :D Längtar tills jag får inreda den!

SFD616C7F86C7C3476287E5A417F6BDE62C_x

SFD60226BEE2B9040B4B0AE8357DEA9F933_x

Bilder lånade av mäklaren.

One thought on “Yes vi vann!

  1. Det kommer bli så sjukt underbart! Längtar efter en framtid närmare varandra! Är så glad för er skull ♡
    Att få se barnen växa upp ihop är något jag verkligen ser fram emot! Och gud va vi kommer ha kul ihop! ♡

Kommentera!

