Äta mat

Ja… min lilla bebis ska bli stor. Hon har ju börjat få smaka mat nu och idag förberedde ja små smakportioner till henne i minimatlådor. Sååå söta :) Kan inte sluta le när jag öppnar kylen. :D Nu sover hon och jag sitter här och latar mig. Är så trött idag… Vi klev upp strax efter 5 i morse… Men å andra sidan somnade jag och Björn vid 21.30-tiden igår. Så skönt att somna tidigt! :)

image

Såg att det ska börja en ny serie som heter typ ”Trolljägarna” på 3an… Den ska tydligen handla om folk som anonymt trakasserar på nätet och nu ska dom äntligen föras fram i ljuset! Yes!! Anonyma elaka näthatande skithögar är det jag avskyr mest efter pedofiler och djurplågare. Sätt dit dom ba’!! Jag själv är rätt skonad från detta förutom nån kommentar då och då samt en slags bloggstalker för nåt år sen. Bryr mig inte om såna stackare… Lugnet och lyckan man får då man blir mamma gör en nästan immun mot osäkra wannabe’s som skulle ge sin högra arm för den typen av trygghet. Men som sagt, det ska bli kul att se serien! ;D

Kommentera!

