Vad bra jag är! :)

Sitter här och äter gofrulle och känner mig allmänt glad och nöjd! Varför? Jo! Först och främst så sov Arwen sin första hela natt! Hon var dötrött och grinig igår och somnade inte förrän 21.30 och det resulterade i att hon sov till 05.06 innan hon ville äta första gången!! Det känns som om jag varit på spa en vecka och sovit i himlen på rosa moln! :D 

Andra anledningen är att jag vägde mig i morse. Under min graviditet gick jag upp blyga 30 kg och i morse upptäckte jag att jag är 5 kg ifrån min startvikt! Underbart då man börjar känna sig som sig själv igen. :D

Den tredje anledningen är att vi ska på kalas senare idag hos kusin Pauline och innan det ska jag och Arwen in och säga hej till Elle. ♥

Och sista anledningen jag känner mig grymt glad är för att jag har min familj! Ni är mitt allt. ♥ Ser såååå mycket fram emot sommaren med dem.

… just ja! Om knappt en vecka så ska jag ju ut och fira min födelsedag tillsammans med alla vänner. :D Can’t wait!!

image

One thought on “Vad bra jag är! :)

Kommentera!

