Har kommit långt

Insåg idag att jag har kommit ganska långt i resan till att känna mig tillfreds i mig själv. Då jag jobbade på FACE Stockholm var det absolut otänkbart för mig att gå ut osminkad. Jag tyckte väl att jag såg ok utan men behövde ändå sminket för att känna mig representabel, snygg och trygg. Antar att det kom med yrket och imagen man ville visa upp. Jag älskar fortfarande smink och sminkar mig lite då jag ska nånstans men det är verkligen inte i samma mängder som innan. Det faktum att jag med lätthet kan kliva in på Ica utan ens mascara på mig känns stort! Och för det är jag stolt. :) Antar att mammarollen har gjort sitt också… ;P Björn säger alltid att jag är vacker oavsett och det får mig att känna mig riktigt fin. ♥

Nu har jag fått duschat och smörjt in mig… Så skönt och välbehövligt! :)

image

Kommentera!

