Trolljägarna

trolljägarna

Jag gick in i total chock igår när jag såg Trolljägarna på tv3. Att det finns så många hemska, elaka, empatilösa och onda människor gör mig mörkrädd. Mest för min dotters skull. Jag satte ju genast igång att föreläsa för Björn om hur VÅR dotter ska skyddas i framtiden från detta näthat. Han höll givetvis med mig. Jag orkar inte ens återberätta vad programmet handlade om eftersom dessa bajshögar till människor har fått tillräckligt med energi redan. Allt jag vet är att om någon skulle trakassera eller sprida skit om MIN dotter på internet och jag visste vem som låg bakom så skulle dom behöva sova med ett öga öppet. Jag är nog ganska snäll i vanliga fall men sånt får mig att se rött. BLODRÖTT!! Oh yeah, this bitch be crazy!! Haha.

Kommentera!

