Effektiv förmiddag

I morse klev vi upp vid 06,30… Älskar mornar! Även om jag är trött så vänder allt då jag får se min lilla solstråle le. :) Hon är så underbart glad och gosig på morgonen. Och eftersom Björn inte hunnit åka till jobbet ännu så hade vi en mysig familjefrukost. <3 Är alltid på otroligt bra humör på fredagar eftersom det nästan är helg och Björn är ledig. Nästa vecka har han tagit ledigt måndag-tisdag eftersom jag fyller år på måndagen och dessutom blir Arwen exakt 6 månader på min födelsedag. Vi ska fira tillsammans. :D

Nu är klockan drygt 11 och jag har hunnit tvätta en maskin tvätt, städat i och ur mitt smink-kit samt desinficerat alla produkter och gjort lite barnmat. :) Lilla hjärtat sover nu men vi ska se om hon gillar det när hon vaknar. Trevlig fredag! :)

unnamed (3)

Kommentera!

