Jag blir 30 år idag! :)

Jahapp… Då fyller man 30 år idag.. The big three-O… Skulle ljuga om jag inte berättade att jag har liiite ångest. Inte för att bli äldre men för att jag vill hinna med mycket innan jag blir riktigt gammal. :P Hann i alla fall med min största dröm innan jag fyllde 30; att få bli mamma! :D Min lilla sessa blir även 6 månader idag. Det blir en lugn dag och lite mer kalas till helgen.

Här har ni mig genom åren:

Jag, 20 år:

dc7dd0b9aab677788a8420f832258e01

Jag, 25 år:

dscn12081

Och jag, nu.. 30 år:

2460027799

:D

 

3 thoughts on “Jag blir 30 år idag! :)

Kommentera!

