Kläder till Arwen

Björn är ju numera föräldrarledig på måndagar tillsammans med mig och vi passade på att åka en sväng till Birsta City för att hitta lite kläder till Arwen. Det blev som vanligt sköna bodys och byxor i eko-bommull, nån dregglis och en mumin-haklapp. När det kommer till bebiskläder är jag nog den otjejigaste mamman av alla. Jag bryr mig egentligen inte om märke, flick/pojk och jag handlar inte i överflöd. :P För mig är funktion viktigast och att plagget är skönt mot Arwens lilla kropp. Det får gärna vara någon fin färg men jag har vissa färger jag inte riktigt tycker passar på Arwen. Alla mammor får nog sina preferenser efter ett tag men jag ser nog mest fuktion och känsla framför hur gulliga plaggen är. :) Var på jakt efter en jacka till henne idag men hittade ingen som kändes bra… Jakten fortsätter på nätet tror jag.

Nu är Arwen över 6 månader och har fått börja äta mat på dagarna.. Hon vill dock amma nästan lika mycket fortfarande så vi får ta det successivt ;P Min plan är ändå att delamma minst ett år till. ♥

image

Sköna, fina kläder i eko-bommull.  :)

Kommentera!

