Trött bebis

Arwen blev helt klart mer påverkad av vaccinationen denna gång… Hon har varit lite trött nu på eftermiddagen men under sjävla bvc-besöket grät hon inte jättelänge efteråt vilket kändes väldigt skönt. Hon jollrade och log åt doktorn och sköterskan i massor… min lilla gladfis! :)

Igår anmälde sig Björn och hans brorsa sig till Toughest! Är grymt imponerad att dom ska våga sig på det. :D Detta påminde mig om att det snart är dags för mig att skaffa gymkort… (det behövs verkligen!) Ska köpa ett då vi flyttar till Granlo. Promenader är väldigt sköna och effektiva men inget slår friheten att kunna gå på roliga pass och att gymma. Jag älskar verkligen att ta ut mig via träningen! Beställde lite träningskläder eftersom jag inte känner mig manad att dyka upp i ett håligt, gammalt söndertvättat linne på gymet sen. :D Ska såklart köpa kort på Sundsvalls bästa gym – Sensia!

image

Inhandlat på sportamore.se

Dags att sova. Natti! :)

Kommentera!

