Påskhelgen

Har inte bloggat så mycket de senaste dagarna eftersom jag dels inte haft tid eller lust heller för den delen. Nu under påsken har vi bara varit och myst mycket utomhus. Igår fick jag lite egentid med my girls och vi tog en promenad tillsammans med Idas hundar. Silver fick stanna hemma eftersom hon rymt hemifrån på morgonen och sprungit ned till tågrälsen… Så typiskt Huskys och bara få nåt fnatt och kuta. All övrig tid kan hon vara hur duktig och lydig som helst.

I söndags kände jag mig nere hela dagen eftersom min vän Jonas åter igen stött på gay-hat i stan och blev misshandlad av 3 fega as då han skulle gå hem efter krogen. Som tur är så har denna händelse blivit uppmärksammas av ST, Dagbladet, Expressen och Aftonbladet (tror jag) så jag hoppas att killarna åker dit jävligt hårt och att alla andra böghatare kryper tillbaka in i hålen dom kravlade ut ur.

Aja, senare idag kommer det ett roligare inlägg som handlar om hår! :) Stay tuned…

jonas

 

 

Kommentera!

