Sommar!

Nu är det alltså maj månad… Sommaren är äntligen runt knuten! :)

Björn går snart på semester och vi ser verkligen fram Arwens första midsommar. Dock så kommer det säkerligen regna som vanligt… Såg ett ordentligt tält hos www.hallbyggarna-jonsereds.se. Tänk att ha ett sådant till firandet? Då kvittar det antagligen om en orkan blåser upp. Kanske skulle överraska Björn!? Vi planerar ju även att ha en namn-ceremoni för Arwen i sommar och förhoppningsvis kan vi ha den utomhus om vädret tillåter. :D Om jag får välja så skulle jag gärna ha den på Björns föräldrars kolonilott i Sidsjön, det är så otroligt mysigt där! Vi flyttar ju nästa vecka och har sedan hela sommaren framför oss. Jag känner mig lite som ett barn inför sommarlovet, det bara spritter i kroppen. Haha! :D  Åh, hoppas verkligen det blir en fin sommar med massor av värme!

På tal om sommar och tält, här är en bild på mig från förra sommaren med Arwen i magen! :)

20130621-133646

Kommentera!

