Träna ute

Vi har haft en riktig mysmorgon! :) Varit ute och gått längst vattnet och Björn har passat på att träna ute medan jag tittat på… hahaha nä jag gjorde några armhävningar jag med. Njöt dock mest av vädret och omgivningen. Gud vad jag älskar livet just nu… känner mig verkligen lyckligt lottad. Har allt jag någonsin önskat och mer. ♥ :) Och nej, jag har inte druckit en 75’a till frukost. Jag är bara lycklig! :D Haha

image

image

Björn gjorde dips med en arm… han är så sjukt stark och grym!

image

image

Älskar då vi är föräldrarledig tillsammans… tiden står bara still lixom. Nu strax blir det birsta eftersom vi ska köpa nya dryckesglas inför flytten. :D

Kommentera!

