Gonacke

Flera gånger om dagen blir jag s.k ”mammahög” vilket innebär att jag, likt en knarkare blir helt uppfylld och euforisk då jag kommer i kontakt med min drog…. Denna drog är dock inte skadlig och nedbrytande utan underbar, starkare och mer beroendeframkallande än något annat. Jag pratar ju såklart om min bebis! :) Kärleken till sitt barn kan inte jämföras med något… Jag kan tex bara stirra på Arwens nacke då hon sover och sedan måsta hejda mig själv från att gå dit och gosa in mig och pussa på den. För mig är hon perfektion och den mest underbara skapelse jag någonsin skådat. Låter kanske crazy men alla som har barn förstår. :) Vet flera som snart blir föräldrar och jag känner mig så glad för deras skull… att dom snart ska få träffa sina barn och känna det jag känner… ♥

image

image

One thought on “Gonacke

Kommentera!

