Tankar om öl

biraanna

Här sitter jag med en gloria gjord av ölflaskor. Stämmer rätt så bra in på mig just nu även fast det är ett webcam-montage… trodde ni inte va!? ;) Haha.

Jag är sugen på en kall öl. Det är jag väldigt ofta… Jag dricker väldigt sällan öl eftersom jag ammar fortfarande. Men en god, kall och inte för bitter öl skulle gärna få busa i min mun nu…. MMmMMmMmMmmm.

Nästa vecka börjar vi som sagt flytta… sedan får vi se hur snabbt det går. Allt tar lite extra tid då man har ett spädbarn som är busigt, glatt och vill ha total uppmärksamhet hela tiden. Men det är ju därför vi flyttar också! Vi vill lägga totalt fokus på Arwen och inte ha en hus att oroa oss för. Och ska Arwen dessutom få ett syskon nån gång i framtiden så vill jag ha alla bekvämligheter på ett och samma plan. Ja! Jag är bekväm av mig på det viset. Är så otroligt tacksam att vi ”fick” denna 4a i Granlo eftersom större lägenheter nära stadskärnan i Sundsvall verkar vara en bristvara. Det enda tråkiga är väl att lägenheten kostar mycket mer än huset vi bor i nu. Men… smakar det så kostar det! :D No biggy, huvudsaken är att vi fick den lägenheten vi ville ha och att den matchade våra kriterier och krav. :D Dessutom är den nästan 100 kvm och riktigt fiiiin!

Dessutom så bygger föreningen ut alla balkonger nu så vi kommer att ha en halvmeter större balkong med inglasning och infravärme. Där lär man sitta och jäsa i höst! :) Kanske med den där ölen som jag längtar efter? :)

Just nu är den kaos här hemma och skit i alla hörn… Måste nog röja undan lite eftersom jag ska sminka min granne Kim på lördag. :P

 

 

Kommentera!

