ESC

Kim drog nyss efter att jag sminkat henne… Självklart glömde jag fråga om jag fick ta en bild på henne! Fasn’ dåååå! Aja, ni får nöja er med en bild på mig och mjau mjau. :P

Snapshot_20140510

Såhär ser jag ut nu när jag funderar på Eurovision. Jag vet ju ingenting om nånting i år… Tappade suget då fel låt vann svenska melodifestivalen……. Men Sanna är ju en duktig sångerska trots en blond page al’a 2005 och tråkiga scenkläder. Så man vet aldrig?

Arwen sover och sover…. Hon somnade strax innan halv 6 idag och sover fortfarande nu när klockan är 8. Vi skulle ju bada… men asch, det får väl vänta till i morgon! Skönt ändå att kunna chilla lite. Packandet fortsätter… tyvärr i snigelfart men vi har ju några dagar till på oss, dessutom har Björn tagit ledigt hela nästa vecka! Sååååååååååååå skönt för mig. :) Hihi.

Trevlig kväll!

Kommentera!

