High tech

Vad förvånad jag blev då vi höll på att flytta in grejer och jag såg en monitor istället för de klassiska anslagstavlorna som brukar finnas i trapphus! :) Värsta high-tech, har aldrig sett det förut! :D Känns ju lite smidigare.

image

Annars då? Jo! Vi fick reda på att dom ska greja med avlopp och grejer i morgon så vi har inget vatten eller toa från 8-18….. kul….. Så jag och Arwen går och sätter oss på ett fik i morgon tror jag. :D Trist att inte kunna jobba vidare i lägenheten men i ärlighetens namn tror jag att vi behöver en chilldag jag och Arwen. Bara få ha lite mamma-bebis-tid! ♥ Jag hann tapetsera klart köket iaf och vi har nu även ett gammalt runt och antikvitt köksbord med stolar! :D Sitsarna klär vi om såklart!

image

Jag fick förresten hem tapeterna idag som jag beställde till Arwens rum och det blev dem jag bloggat om innan från Majvillan fast i grönt! :) Längtar tills jag får upp dem. Såå fina!

image

Natti!

Kommentera!

