Tapet

Äntligen har resten av tapeterna vi beställt kommit! Vi tänkte ju först köra på fondväggar i vardagsrummet och sovrummet men äh! Vi kör all in eftersom vi gillade tapeterna så mycket. Kanske hinner börja i helgen eftersom Arwen tar upp all min tid just nu på dagarna… Björn får roa henne några timmar så att jag får jobba ostört. Just nu sover hon men gårdagen var väldigt påfrestande eftersom jag inte fått sova riktigt på natten innan och sedan var Arwen vaken hela dagen med ett undantag på 30 min. Älskar att vara mamma men varje dag är inte en dans på rosor kan jag erkänna. Men kärleken övervinner allt… även tröttheten. ;)

Gaaah, är så less på dom nuvarande tapeterna i vardagsrummet… INTE min kopp te….

Snapshot_20140522

Kommentera!

