Städat ur huset

Idag har vi städat klart huset och i morgon flyttar dom nya ägarna in… Åh, det är väldigt vemodigt eftersom jag älskar det där huset. Det är så gammalt och fint… och det luktar så gott och trä’igt!! :)

Som jag skrivit innan så känner vi inte riktigt att vi hinner med ett hus just nu + en bebis… Kanske hade varit annat om man haft ett nytt och renoverat. Det var alltid nåt att göra och vi hade så lite tid tillsammans kändes det som. Vi fick bo där nästan 2 år i alla fall och det är i alla fall något.  :) Man kan ALDRIG veta i förväg hur det är att ha en bebis innan man får barn… och jag tänker aldrig i mitt liv bli en såndär mamma som skiter i vad som är bäst för mig och mitt barn och bara sitter kvar nånstans för att det är praktiskt eller ekonomiskt för att sedan bli bitter efter några år. Om man inte känner sig helt tillfreds så får man göra nåt åt det! Att ge Arwen all tid hon förtjänar är viktigast för oss. ♥ Vi vill kunna njuta tillsammans utan att ha 700 projekt i bakhuvet. Ooooch jag har blivit en riktig lat tidsoptimist som bara vill göra roliga saker numera och det går inte riktigt ihop med ett gammalt hus och en stor tomt. ;P Skulle kunna skriva en mycket längre lista om varför vi flyttar till en lägenhet igen men det är mest för att vi vill och vi kan. :D

Vem vet var vi flyttar om några år… ;) Mer om det sen…

Elle fick komma förbi med sina barn idag och underhålla Arwen medan jag och Björn skrubbade för glatta livet! Elle tog så fina bilder på Arwen att mitt hjärta typ sprängs av kärlek när jag kollar på dem:

image

image

image

image

Kommentera!

