Astrid-dagen och 8 månader

Igår var det Astrid-dagen ist för nationaldagen! :) Vi firade Björns mamma som fyllde år på deras kolonilott. Det var otroligt mysigt att träffa alla och njuta en stund ute i det gröna. Vi fikade, pratade och Arwen sov säkert en timme i sin vagn, så lyxigt! :D

image

image

image

image

image

.. och idag blir vår lilla skatt 8 månader stor!! Var tog tiden vägen!? Tyckte det kändes som igår när jag för första gången fick se henne ligga där på min mage… alldeles liten, skrynklig och slajmig ♥ Otroligt vad tiden har gått fort.

Igår fick min kära vän Emma barn också!! :) En så underbart fin pojke!! Så stort grattis till henne och Stefan! :)

Snart är det min kusin Andrés tur med sin Michaela…  Dom är i slutskedet nu! :D Så spännande!

Nu är strax Arwens rum klart och jag ska börja inreda… Sen ska jag hugga in på tapetseringen och ikväll blir det en jogg. Ha en fin lördag alla! :)

image

Kommentera!

