På stan

Idag har vi varit en sväng på stan och hälsat på Björns jobb och mitt gamla jobb. :) Jag försökte leta efter en topp på H&M men Arwen hade inget tålamod och blev less. ;) Så jag blev utan!

Därefter drog vi på Cafe Basilica och käkade lunch! :) Arwen fick charma tjejerna där en stund innan det bar av hemåt. :)

image

image

När vi kom hem drog jag ut på en löprunda! :) 5 kilometer blev det och det tog 28 min! :) Då var det två rejäla backar efter vägen också… känns grymt! :) Extra grymt eftersom jag har hål i skon också och tån nästan tittar ut. ;P Så härligt att jogga… man blir alldeles klar i knoppen… men jag måste verkligen ha nya skor! Haha

image

Löparjackan från Kari Traa är fan det bästa köpet nånsin! Man blir aldrig för varm eller för kall i den. :D

3 thoughts on “På stan

  1. Ja hemma äter vi allt som går att köpa eko. Äter vi ute dvs 2-3 ggr i månaden så blir det ju tyvärr inte eko eftersom dom flesta ställen vill hålla ned kostnader… men så ser ju världen ut och man måste ju få äta ute ibland också :) man gör så gott man kan!

    Vad bra! :) gör det! Bra för hälsan, miljön och smaken såklart! :)

  2. Ni äter bara ekologiskt, men inte när ni äter ute eller hos andra? Undrar lite hur du tänker, vill också bara äta ekologiskt.

  3. Tycker du? Åh tack! Va glad jag blir!!! :) Haha det är inget att sträva efter, mår riktigt dåligt över hur det kan se ut som hemma ibland och de går oftast ut över Kristoffer. Önskar att jag kunde lära mig att slappna av lite istället ;)

Kommentera!

