Arwens tremänning och Panda-lakrits

Är så glaaaaad idag! :) Min kusin Andre och hans Michaela fick en liten tös natten till idag! :) Stort grattis till dem!! :D Längtar tills att vi får träffa dem. ♥

Annars då? Jo. Jag har ätit Panda-lakrits idag… förmodligen det godaste godiset som finns!

image

Och mer då? Jo. Här har ni en fashionabel bild på min snygga outfit jag bar på kvällspromenaden med Silver;

image

Kanske är dags att konvertera till en modeblogg eller vad säger ni? ;)

Vad mer? Just ja. Försöker förbereda mig mentalt eftersom jag ska jobba ett par dagar i slutet av veckan… undrar hur det kommer att gå? Kommer ju för fanken knappt ihåg hur man räknar till 10! Jaja får väl börja öva nu isf… gaaaaaah ;P

Natti!

Kommentera!

