Härligt! :)

Idag jobbade jag heldag på JESS! :) Det var verkligen superkul att vara tillbaka! Björn var på stan med Arwen så att jag lätt hade tillgång till ett par bebispussar. ♥

Snacka om härlig känsla att prata med/ hjälpa kunder, skratta med arbetskamraterna och få lite beröm av chefen! :D Nu är jag dock ledig igen eftersom Björn går tillbaka på jobbet på måndag… han har semester om 2 veckor igen och då går jag in och jobbar några dagar igen. :)

Den enda nackdelen var att jag glömde bröstpumpen och hann bara amma Arwen lite under lunchen så…… det läckte igenom lite ;)

image

image

Trött mami nu vill jag lova!!

Kommentera!

