2 huskies och en glad bebis

Dagen har till största del spenderats i Timrå hos min mor och bror. Silver fick åter igen umgås med Uni som är lite reserverad men det går bättre och bättre för varje gång! :D

Mamma hade båda hundarna i koppel runt midjan och jag drog på vagnen som vanligt… Härligt men varmt väder idag med… svettades som en galning men det är ju bara bra att få ut lite skit.  ;)

Vi ”gjorde byn” i Timrå och gick på loppis, fikade på In between och gick på Lidl. Vi stannade ju såklart och hejade på alla efter vägen också…….

image

image

image

Efteråt hämtade vi Björn på jobbet och åkte hem…. Sen kom vi på att vi absolut måste ha väggfärg till ett par väggar här hemma. Just idag. I värmen. Japp. Så det bar av till rusta med en trött mamma och bebis. Färg köpte vi tillsammans med lite annat krimskrams….När vi kom hem så var det bums i säng för Arwen…. Jag lägger henne kl 19 varje kväll.. hon ammas alltid till sömns… skön rutin som går suuuperbra! :D Då hinner man alltid greja en del på kvällen. Nu måste jag sova. I morgon blir det stan med Ida och ska även träffa mamma och Kristin! Vill fika nåt goooott då! :)

Goti nati.

image

Så här hög ser jag ut då jag ammar Arwen.. haha ;P

Kommentera!

