Sötunge!! :)

Äntligen har jag tagit mig tid att ladda upp ett klipp på Arwen… Vet att jag borde ha gjort det innan men det tar ju tid och nuförtiden är tid att göra något avkopplande en lyx och bristvara. :) Här har ni min lilla sessa i en gåstol hon fått av mormor som förmodligen är tillverkad på 90-talet… därav den snygga färgen. ;P (obs! Jag säger ”NÄMÄN!” väldigt mycket i klippet)

Annars har vi grejat på hela dagen idag… tanken var att åka och bada men jag skulle bara in på IKEA och köpa en gardinstång.. HAHA! Trodde jag att det skulle gå ens? Väl på IKEA träffade vi ju såklart Emma, Stefan och lille Hugo <3 och därefter blev det en hel del kollande på diverse saker. En gardinstång fick jag med mig… och nya gardiner… och en stor grön växt…. plus lite annat krimskrams. ;P Aja, tur att Arwen är liten ännu och inte har något ”behov” av att bada. Nu på eftermiddagen har vi grejat på här hemma och det börjar bli rätt mysigt… Så pass mysigt att jag inte saknar huset ens! :D

Här är en del av vardagsrummet:

vardags

Vardagsrumsbordet skall bytas ut i framtiden men eftersom Arwen gärna slamrar i saker så känns det inte som någon brådis! :D Bättre bilder kommer vid ett senare tillfälle… Måste verkligen sova nu… I morgon kommer Marie, Niklas och William hit och fikar! :D Skönt att Björn har semester denna vecka säger jag bara annars finns det nog en risk att jag hade öppnat dörrn utan byssor i morrn ;) Natti!

One thought on “Sötunge!! :)

Kommentera!

