Mammaledig igen

Nu är det slutjobbat för denna gång och jag återgår till min mammaledighet på måndag. :) Saknade Arwen så otroligt dessa dagar! Hur ska det gå när hon måste börja på förskolan?! Ähhhh oroar mig för det sen. Hon ska bli minst 1,5 år först…. Nu ska jag bara få njuta av det bästa jag vet och det är att vara mamma till denna underbara lilla tös. :)

Det var iaf jättekul att jobba! :) Fixat i salongen, assisterat frisörerna, hjälpt kunder i butiken och såklart pratat massor i telefon med kunder! :D Hann även med att se ett gripande idag av en snattare… Väldigt dramatiskt men våra vakter är grymma i Gallerian… Usch avskyr sånt där.

Saknar jobbet redan faktiskt och alla goa tjejer… Som tur är jobbar jag i slutet av augusti igen! :)

Björn fick komma in med Arwen även idag och mitt hjärta smälter då jag ser hur glad hon blir då hon ser mig. Skuttar och viftar med armarna av glädje och skriker ”Eeeej!” <3 Min underbara dotter… Kan inte fatta att hon är vår!? I morgon blir det i alla fall en baddag i Bergafjärden för vår del!! :)

20140725-234640-85600879.jpg

Kommentera!

