Happiness is a choice

Hej bloggen. :)

Nu är jag tillbaka efter en liten paus ifrån dig. Det behövdes verkligen eftersom att jag har varit väldigt upptagen och blir numera ”internetless” ibland. Har övat på att vara mer i nuet och det går mycket bättre utan internet. ;)

Veckan som gått har varit fullspäckad med besök hos vänner, grejande här hemma och Björn har äntligen lagt ett nytt fräscht golv i vardagsrummet så nu slipper jag äcklas av den gamla slitna parketten vi hade innan. Love it! :) ska visa hur det blev i ett senare inlägg… Arwen rejsar omkring på det nya laminatgolvet med gå-stolen och kan numera stå helt själv! :) Hon blev 10 månader stor förra veckan. <3

Annars njuter jag bara av mammaledigheten och har knappt en stund över till mig själv nu när Arwen blivit lilla fröken bus! Men jag älskar det! Hon pratar, sjunger, skriker "mamma!!" hela tiden och vill ha all uppmärksamhet jämt! :) Älskade barn… Hon är det absolut bästa som hänt mig och jag och Björn avslutar alltid dagen med meningar som; "tänk att det är VÅR dotter!" Och "fasen vad jag älskar den där ungen". Förmodligen låter det kanske lite religiöst men det skiter jag i, älskar verkligen min lilla familj och allt vardagsstök som tillkommer. Ingen dag är den andra lik och set är exakt så jag vill ha det! :)

Idag har vi varit på kalas också!! Mitt älskade gudbarn Edwin blir hela 5 år. :) Båda Elles barn är så fina och jag längtar till Arwen blir större så att hon kan leka med dem hon med. Hon tycker väldigt mycket om både Edwin och Emylee. Här kommer några bilder från kalaset:

IMG_0342.JPG

IMG_0339.JPG

IMG_0346.JPG

IMG_0343.JPG

IMG_0341.JPG

IMG_0340.JPG

Vi hörs i morgon igen! :) Nu ska jag snusa i en bebisnacke :)

One thought on “Happiness is a choice

Kommentera!

