Tjarrå

Här sitter jag och myser…

Björn tog Arwen och åkte till sina föräldrar för att hämta Silver och jag tog en långdusch under tin’. Assssååååååååååååå åååh vad skönt att inte stress-duscha som man numera gör 99% av gångerna. Mömma för själen och kroppen.

Förmiddagen har spenderats i Härnösand eftersom mamma behövde sällskap. Hon skulle röntgas på sjukan där uppe så vi passade på att besöka Ekolivs som ligger mitt i staden. Åh vad mycket dom hade! :D Blev faktiskt glatt överraskad. Jag fick med mig ett shampo och balsam för blont hår från Urtekram samt lite annat krimskrams. Dit åker jag gärna igen!

Snart blir det middag, därefter bebisbus följt av nattning. Efter det så ska jag antingen slappa eller börja tapetsera i kontoret/gästrummet. Jag har inte riktigt bestämt mig. ;P Herrå!

Snapshot_20140827

Skål! :D

 

Kommentera!

