ZZZZzzzäng

Idag kom vår nya säng! Himmelskt… Min rygg behöver lite nya fjädrar. Vår gamla säng köpte vi på IKEA för 2 år sen eftersom vi inte fick upp vår dåvarande säng på övervåningen i huset vi bodde i då. Vi köpte en mjuk skitsäng för en billig peng och det får vi sota för nu. Men som sagt, idag kom den nya. Vi letar  alltid möbler second hand men vid sängar drar jag gränsen…

Vi behöll vår gamla sänggavel eftersom vi ääälskar den!

sangen

Vad som var mindre roligt idag var den otrevliga DHL-chauffören som levererade sängen. Jag har nog aldrig stött på en trevlig representant från DHL men idag fick jag verkligen nog och vi hamnade i en dispyt. Jag förstår verkligen inte varför man anländer hos kunder med en otrevlig ton… jag skulle aldrig komma på tanken själv. Ok, han var troligtvis olycklig och lever kärlekslöst med tanke på beteendet men jag hoppas att han fick sig en tankeställare idag!

Nu ska jag fortsätta kika på Utfrågningen!

 

Kommentera!

