Spånar…

Björn och jag sitter i köket och dricker mitt favvothé från Pucka. Ekologisk kamomill så att jag ska sova bättre….

Vi spånar om lite grejer som ska ske i framtiden för mig.. eller ja, för oss. Och hur jag ska utveckla mig och mina… ehm, talanger (?) ;P

Ni får veta mer vid ett senare tillfälle. Just nu ser jag i alla fall fram emot flera glammiga sminkningar till SBA på tors samt att få sminka till en fotografering inom snar framtid. Dessutom ska jag få sminka Jess modell på tjejkvällen i in-gallerian den 2:a oktober. Be there! :D

Aiming for the stars, baby! Haha. :D

Snapshot_20140922_3 Snapshot_20140922_8

Var kom den här hatten ifrån!? ;)

Kommentera!

