Tvättmedel

Finns det nåt härligare än att få slå på en tvättmaskin på morgonen? Jag älskar det! :) Bara vetskapen om att alla kläder snurrar runt där i och blir rena ger mig sån otrolig tillfredsällelse! haha. :D

Vad använder jag då för tvättmedel? 

Mitt favvotvättmedel och sköljmedel är utan tvekan från Attitude! Klimatneutrala, eko-certifierade, inga syntetiska tillsatser och doften kommer från eteriska oljor. De jag använder doftar av mandarin och Ylang Ylang. Jag använder även Attitudes andra rengöringsprodukter i vårt hem. För mig är det viktigt att Arwen inte kommer i kontakt eller andas in en massa gift här hemma. Dessa produkter är både miljövänliga och prisvärda! :) Hos Vitaminvaruhuset kan du beställa dessa med fri frakt. Kolla även in det övriga sortimentet. :)

attitude

2 thoughts on “Tvättmedel

  1. Hej millie! Jag är ju fortfarande föräldraledig och planerar 1-2 månader åt gången… det blir allt mellan 3-5 dagar i veckan.

Kommentera!

