Mer än nöjd

… Med den här dagen. Hade en träff med min chef om framtiden och det jag ska pyssla med. Jag är så otroligt glad och förväntansfull för det som komma skall. :) så kul att få en massa pepp av mina kära arbetskamrater också! :D Vad jag pratar om får ni veta lite senare. ;)

Annars sitter jag här i min favvo-fleecetröja (älskar verkligen fleece, gärna urtvättat) mumsar ananas och ska läsa klart boken jag läst nu i veckan. Arwen sover gott, Björn sitter bredvid mig och jag känner mig så otroligt tacksam och bortskämd för att jag har det så bra. :) I love this.

IMG_1161.JPG

2 thoughts on “Mer än nöjd

Kommentera!

