Härliga lördag!

Har spenderat i princip hela dagen i Birsta utan bebis och man. Först strosade jag själv och kikade runt för att sedan möta upp mina tjejer. :) Dagen gick alldeles för fort då vi knappt hann med att kolla i butiker överhuvudtaget. Vi fikade länge och pratade så tiden bara flög förbi! Jag hann iaf köpa ett torrschampo från Baptiste som jag gillar och det var allt… Haha. :)

När jag kom hem bytte jag och Björn av varandra då han skulle dra till sin brorsa och kolla på fotboll. Jag och Arwen lekte och duschade sedan, nu sover hon sött. :) jag ska bara plocka undan lite och sen ska jag tända massor av ljus och dyka ner i en bok. Snacka om mys!! Orkade inte hitta på nåt spec. Eftersom jag ska upp tidigt i morgon då det blir smink inför fotografering på morgonen, firande av Natalia på dagen och sedan ska jag skjutsa mamma till sjukhuset då hon opereras på måndag.

Trevlig lördag!! :D

IMG_1197.JPG

IMG_1195.JPG

IMG_1189.JPG

Kommentera!

