Klagar inte…

Att jobba mitt bland duktiga frisörer har helt klart sina fördelar! :) Helena gjorde snygga ”varannan-lockar” på mig där hon lockar en passé och lämnar nästa… Tycker det är rätt snyggt och lite annorlunda. :D

En annan rolig grej som hände idag var att jag fick en förfrågan om att agera modell åt GHD på måndag….!! Kan ju inte såklart eftersom Björn måste återgå till jobbet då och det var under ”kontorstid”. Är grymt smickrad att bli tillfrågad i alla fall. :)))) *känner sig ung igen* Haha. :D

Näää, nu ska jag läsa ut en bok och packa sminkväskan. I morgon ska jag sminka gulliga Frida!

unnamed (13) unnamed (15)

One thought on “Klagar inte…

Kommentera!

