So are the days of our lives

Den här dagen har flygit förbi!

Först och främst så har det hänt nåt konstigt med min röst…. Vaknade upp lite tjock i halsen för ett par dagar sen och nu låter jag som en blandning mellan en whisky-kärring och Loch ness-odjuret (tror jag iaf). Lite spännande att prova på en annan röst i några dagar dock! :)

Jag var i alla fall grymt nöjd med min outfit idag… Köpte ju en så snygg klänning förra veckan och här poserar jag i den tillsammans med mina nya kängor från Even & Odd (syntet såklart!) Bilden blir ju extra classy med lite leksaker i bakgrunden… ;) Arwens rum är det enda rummet med en helkroppsspegel hemma hos oss… :P

jagJag hade jätteroligt på jobbet idag! Tjejerna jag jobbar med är så goa…! Dessutom skulle vår färgtekniker Frida på en fest så jag fick sminka henne… Jag gjorde en sotning med inslag av lite metallic. :D Hon blev så tjusig!

Frida före:

frida1

Och Frida efter:

frida 2 frida3

Sorry för mobilbilderna… Får gräva fram min lilla digitalkamera tror jag! :D

Nej nu har bebisen äntligen somnat och mamman & pappan ska få ha lite kvalitetstid tillsammans i soffan. :) Mysmys!! <3

Kommentera!

