Prover!

Beställde hem lite prover på några produkter från RMS och i paketet låg… lite fler prover! :) Bland annat shampoo + balsam från eko-prestige-märket rahua. har alltid velat testa produkterna men eftersom dom är löjligt dyra (typ 300kr+ per flaska) så har jag inte velat ”chansa” och bara köpa fullstora produkter. Lord knows att jag gjort det misstaget alldeles för många ggr! :P Ska bli roligt att testa iaf! :D

rahuaAnnars så sover bebisen här hemma…  förmiddags skulle hon och jag storhandla och jag tänkte att ”äh, åker till City Gross eftersom det är närmare”… Men fasen vad besviken jag blev… Typ inget ekologiskt eller kravmärkt och dessutom luktade hela butiken gammal torsk!? Nej usch. Så jag stegade besviket ut därifrån och åkte mot ICA Maxi med en hyfsat glad bebis. Väl där var det turbo-shopping som gällde… Inte min specialitet direkt. Men det gick bra! :) Så nu är det påfyllt i skåpen här hemma. Planen var att åka till mamma i eftermiddag men eftersom Arwen fortfarande sover sin eftermiddagslur och klockan snart är 15,15 så är det ingen idé. Vi tar det i morgon istället. :D

Kommentera!

