Träna hemma

Eftersom jag har varit förkyld för ett tag sedan fick jag byta ut löpningen till lite hemmagym och promenader ett tag. Nu har det blivit en vana och jag tränar lite varje dag på kvällen. Så skönt för rygg, axlar och välmåendet :) har en hantel och den tränar jag lite olika muskler med och sedan blir det armhävningar, squats och plankan. Känner mig redan starkare och mår så bra av träningen även om jag bara kan avsätta 20 min per dag. :) det känns alldeles lagom… Att spendera timmar på träning är inte min grej numera och dessutom blir det roligare! Jag gör så gott jag kan helt enkelt och det räcker för mig. Maten sköter jag som alltid och unnar mig lite havreglass eller vegpizza när jag känner för det. Det är otroligt vad lätt det är att hitta en sund relation till mat när man börjar lyssna på kroppen och ger den mycket av den rätta näringen. :D Veggies for the win! :)

imageimage

2 thoughts on “Träna hemma

Kommentera!

