8 km

Fick världens motivation idag! Vägde mig i morse och det visade sig att jag gått ned ca 3,5 kg sen i somras!? Nu väger jag mindre än när jag blev gravid. Kände verkligen hur energin sprudlade och gick ned till stan, fikade med Björn och Elle, sprang in på H&M och köpte en klänning och sen hem igen med en sovande bebis i vagnen. :D Wooop! Så skönt. Roligt att gå ner i vikt också trots att man inte ens försöker. :P Vill verkligen inte ha överflödskilon så jag känner mig otroligt nöjd! :) Känner mig mer och mer bekväm i mig själv igen. Blir nog lätt så när man går upp mycket under en graviditet som jag faktiskt gjorde. Härligt när man kommer i alla sina gamla kläder. :)

Passade på att ta en selfie ute in public men kände mig inte helt bekväm och avslappnad… Därav den bajsnödiga minen! ;)

aaaaaaannaVäl hemma blev det en god pasta med champinjoner, grönkål (äntligen i säsong), zucchini, spenat, broccoli, massor av vitlök, persilja och vitt vin… Just ja, och havregrädde såklart! Mmmmmm =) Så gott!

aaannaa

I helgen blir det jobb igen! :) Känner mig taggad! Trevlig fredag!!!

3 thoughts on “8 km

  1. Ja, precis ;D Haha men tack, va glad jag blir!! :)) Servettringarna har jag faktiskt gjort själv med hjälp av ett sidenband och metalldekoren som är på är köpt på en hemsida för scrapbooking, haha! Super enkel att göra själv, och roligt! Finns på alla scrapbooking sidor att köpa typ :p Kraam!

Kommentera!

