G’kväll!

God kväll!

Idag på förmiddagen slutade mikrofonen på min lånade iphone att fungera så nu har jag måstat ta tag i mobildilemmat jag skjutit upp sen i somras då jag tappade min mobil i backen. Efter att ha lyckats få tag i bilderna som fanns på min gamla Samsung galaxy mega så inser jag att det är billigare att köpa en ny mobil än att laga en jävla mobilskärm för ca 1500 kr. Så jag fick köpa en ny Samsung Galaxy Trend (vem hittar på dessa tramsiga namn egentligen!?) för en billig peng med expressfrakt så nu ser jag fram emot att bli en android’are igen.

samsung_galaxy_trend_s7560_pure_white-25629980-1

Saknar Nokia 3310 lite, om jag ska vara ärlig.

;P

Nu, till något roligare! Medan jag jobbade idag så åkte Arwen och Björn på Himlabadet och badade! Det var Arwens första besök dit och hon hade haft jätteroligt! Hon älskar ju att plaska i sin balja så jag kan bara tänka mig hur hennes små ögon tindrade då hon äntligen fick sitta i en gigantiskt stor badbalja (bassängen). Nästa gång åker vi hela familjen! Jag längtar redan.

Annars tog jag en skön prommis till jobbet i förmiddags och hade en rolig dag på jobbet då jag pratat en del med chefen om mitt kommande projekt, jag har träffat och hjälpt några kunder och tagit hål i öronen på ett par små och tuffa tjejer som alltid på söndagar. :D

Nu på eftermiddagen har vi ätit god mat, busat en massa och det krävdes verkligen inte mycket för att Arwen skulle somna som en stock. Igår hade hon besök av jämngamla Vera här hemma och idag var det ju som sagt en massa plask och bus på Himlabadet med kusinerna. Håller tummarna att hon kanske sover hela natten i sin säng!? :)

Avlslutar det här inlägget med en snygg selfie. ;)

unnamed (10)

Kommentera!

