Lillbus

Det finns inget mysigare än att vakna upp tillsammans med en nyvaken busig bebis. :) Efter att jag har fått stjäla några pussar och kramar är det dags att klättra… För Arwens del alltså. ;P Det är hennes nya hobby, att klättra och försöka dra sig upp. Hoppas hon börjar gå snart! :D Meeeeen det är ingen brådis för min del… Får lite kramp i hjärtat då jag tittar på gamla bilder från ett år tillbaka. Då var hon mest bara liten och sömnig… Och nu är hon Lillbus deluxe! haha. :)

unnamed (13) unnamed (15)Sov inte alls bra i natt! Fick ta upp Arwen strax innan tolv och sen kunde jag inte somna om direkt. Ikväll blir det förhoppningsvis en tidig kväll. I morgon ska jag åka och hämta en grej som jag har vunnit! :D:D:D:D NI får se vad i morgon!

Här nedan är ganska exakt ett år sedan…. Minns knappt att hon varit sådär liten…!! <3

20131117_184832

Kommentera!

