Jag ska bli bättre!

En sak jag måste bli bättre på är att skriva recensioner! Jag har ju testat massvis med produkter genom åren och vet hur tacksamt det kan vara då man sitter och funderar på att köpa produkter över nätet tex. Jag själv kikar alltid på recensioner på nätet först innan jag köper något.

Problemet är bara att jag verkligen vill vara ingående då jag skriver recensioner och inte bara testa något en gång och ba ”ja… men den här var väl bra?”. Jag vill kunna vara ärlig och stå för det jag skriver till 100 %. Det är nog därför recensionerna kommer med ca ett års mellanrum nu… haha. Skämt åsido, jag ska verkligen bli bättre på detta. Har redan några produkter i åtanke som jag ska recensera. Det kommer troligtvis att bli mestadels ekologiska och naturliga produkter som ni kanske har förstått.

En annan sak jag vill bli bättre på är att lägga upp sminkningar! Älskar ju att sminka och att få vara kreativ. Nu för tiden hinner jag dock inte göra några utsvävningar vad gäller sminket… men ibland så. Personligen så är jag inne i en fas nu där jag inte har så mycket på ögonen förutom eyeliner…. Men det betyder inte att jag inte älskar att se kreativa sminkningar och jag hyllar alltid tjejer som vågar uttrycka sig genom sminket. Men även dem som trivs utan smink såklart! Det finns inget rätt och fel, och ingen som är bättre eller sämre beroende på vilken mängd man väljer att använda. Men som sagt, jag ska bli bättre och det blir nog annorlunda sen när jag börjar jobba igen. :) Så stay tuned…

Här kommer en bild från ett par år tillbaka då jag kände inspiration dagligen. :)

dsc_0126

Kommentera!

