Nya utmaningar!

Nu är det officiellt! :)

Från och med december påbörjar jag min utbildningstid till att bli fransstylist på JESS! :D

Känner mig så otroligt glad och taggad! Älskar nya utmaningar och det här känns så rätt för mig… Det ska bli så roligt att både pyssla med detta och makeupen. Dessa områden kompletterar varandra väldigt bra och jag ser fram emot att hjälpa alla fina kunder till att få fina fransar. :D Välkomna alla!

Det går att boka tid hos mig redan nu…. do it! :D

ger mig själv en high-five och en puss. ;P

Snapshot_20141128_18

Snapshot_20141128_23

One thought on “Nya utmaningar!

Kommentera!

