4 thoughts on “God morgon :)

  1. Tack för att du alltid tar dig tid att svara Madde! :D Ja, jag förstår det… Längtar sååå tills Arwen kan gå nu. Gud vad man bär och kånkar hela tiden.. ryggen är ju helt paj i slutet av dan..Kram Kram!!

  2. Haha va gullig du är! :) Tack! Det behövs att höras ibland, det är jätte kämpigt många gånger att vara så mycket själv men jag har vant mig nu och det är tusen gånger lättare att vara ensam om veckorna nu när Johan är lite större! När han var bebis och inte ville att jag skulle lägga ifrån mig honom så var det jätte frustrerande vissa gånger ^^ Kram på dig!

Kommentera!

