Vi byter av varann

Björn kom hem för nån timma sen och nu byts vi av… ska till salongen ”after hours” och göra lite fransar! Jag har som mål att bli certifierad snabbare än vanlig ”studietakt” så måste ligga i. :D Och det är såklart superroligt! Så nu lägger Björn Arwen (Han har blivit riktigt grym på det… Bättre än mig ibland) och sen åker jag iväg ett par timmar. Då får Björn lite egentid också medan jag får pyssla med mitt. Det känns inte alls konstigt eftersom jag jobbar mot ett mål och han får chilla efter en hektisk dag på jobbet. Och jag är så glad! Tänk att ha hittat yrket som inte känns som ett jobb alls? Det känns snarare som en otroligt rolig hobby som jag vill bli riktigt jävla bra på eftersom jag tänker bli egen företagare om ett tag. Pusslet faller på plats och allt går min väg… men det tycker jag nästan alltid att det gör. (Med risk för att låta som en enorm douchebag) Men så är det. :D

If you want something, make it happen – that’s it! :D

Nu ska jag kila… later babes!

Snapshot_20141218_3

Kommentera!

