Snygg-Moa

Igår hade jag en sån fin kund! Moa hette hon och jag gjorde en fransförlängning på henne i C-kurva med längder ifrån 9mm till 13 mm och hon blev så fin. :D Blandade tjocklekar för en mjukare effekt.

moa

Tjusigt va? :D

I morgon kör jag igen… hela dagen lång och sen är jag ledig några dagar igen. Känns ju helt perfekt! :D

Annars har Björn, Arwen och Silver flytt fältet idag eftersom jag har storstädat här hemma! När jag städar så röjer jag och svettas som bara den. :D Så nu är det rent och fint inför jul! :D Nu ska det bara handlas lite mat och någon sista julklapp… därefter ska vi bara njuta och rå om varandra. Så mysigt att umgås med nära och kära under julen. <3

Men först ska jag fixa lite snygga fransar på tjejerna imorrn! :D

Kommentera!

