Mysdag

Eftersom Björn har varit ledig idag så var det familjetid för hela slanten. Vi åkte till min mamma eftersom hon stått och gjort vegetarisk tacopaj till oss… Det var nog den godaste pajen jag nånsin ätit. Hon är duktig på att laga mat min lilla mamma och det faktum att hon verkligen anstränger sig att göra vegrätter till oss är så otroligt gulligt! :) Min moster och hennes karl var där med Felicia, min yngsta kusin som bara är 3 år. Hon är så himla söt och Arwen är verkligen nyfiken på henne. :) Dom var så gulliga ihop!

unnamed

Silver och mammas husky Uni var som vanligt helt galna och busade rejält så nu är hon trött vår lilla Silver. Det är så roligt att få se Silver glad… Det går inte att förneka att hon blivit aningen annorlunda sedan Arwen kom + flytt till lägenhet… Men det får vara så nu. Inom några år kommer vi troligtvis att hittat ett nytt hus som inte kräver lika mycket jobb som det förra och som är aningen nyare. Hoppas på att ha en hundgård då också. Först ska vi dock ha ett syskon till Arwen men det får vänta ett tag. Vill njuta av livet just nu och ge Arwen det fokus hon förtjänar! <3

Kommentera!

