💕💞💕💞💕💞

Efter en jätterolig dag på jobbet så mötte jag upp Björn för en bit mat på stan. Arwen var hos faster Eva och kusinerna. :) Det var mysigt men ovant att gå ut, bara vi två. Det enda vi pratade om var dock hur underbar och perfekt dotter vi skapat tillsammans. :P otippat ;P

Väl hemma hos Eva möttes vi av en övertrött och ledsen bebis som skulle bums i säng. Det tog dock tid att komma hem eftersom jag kör som en kärring då vädret är som det är idag…. Storm! Usch.

Nu är det mysdags resten av kvällen och jag känner mig otroligt mätt, nöjd och lycklig efter den här dagen. Dags att ladda batterierna inför veckan som kommer. På tisdag drar allvaret igång då jag börjar jobba. Är redan fullbokad första dagen! Iiiih vad kul!! :)

❤️

2015/01/img_0125-0.png

Kommentera!

