Great hair!

Idag fick jag håret klippt och lockat av fina och duktiga Michaela på jobbet. Hon sa att jag hade fin kvalité, fin färg och inte alls så slitet som jag trodde. :) vi lade i en silverinpackning i shamponeringen men utöver det så är detta min egna hårfärg. :) känner mig så fin!! Tusen tack igen Michaela!

Före

2015/01/img_0193-0.jpg

Efter

2015/01/img_0194-0.jpg

2015/01/img_0190-0.jpg
Idag släpptes även biljetterna till Fifty shades of Grey!! Skyndade mig att köpa biljetter till mig och tjejerna såklart! Längtar så enormt! Wohooo :)

2015/01/img_0192.jpg

One thought on “Great hair!

Kommentera!

